Сьогодні, 8 грудня 2020 року відбувся перший вебінар серії вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар був присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбулась за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Спікери: Роман Шиян, заступник керівника Команди підтримки реформ […]

8 грудня 2020 року розпочинається серія вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбудеться за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Трансляція почнеться о 14:00. Тривалість – 2 години. Приєднатись до […]

Понад 18% рішень щодо булінгу, за даними єдиного реєстру судових рішень, стосуються випадків використання засобів електронних комунікацій, тобто дій, вчинених в інтернеті за допомогою гаджетів. Найбільше протоколів стосовно кібербулінгу, складено в Київській області. Частіше ображають хлопці — 70%, а от страждають від кібербулінгу переважно дівчата — близько 80%. Такі дані нового аналітичного дослідження «Попередження та протидія […]

У навчально-методичному посібнику розкрито організаційні засади утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів, описано рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. У навчально-методичному посібнику описано особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами; […]

Понад 4 мільйони дітей в Україні розпочали свій навчальний рік, який в умовах світової пандемії має змішаний формат і поєднує онлайн та офлайн заняття. Це означає, що час присутності дитини в мережі Інтернет зростає, як і небезпека зіштовхнутися з різноманітними кіберризиками. Оскільки у більшості випадків вчитель є першою людиною, до кого звертається дитина за допомогою, освітній проєкт […]

ГО «Мінзмін» створило онлайн-курс «Цифрові права та безпека для дітей». Якщо є бажання дізнатись що робити, коли  фото виклали в Інтернет без твого дозволу або чому Instagram раптом заблокував пост? Чому так часто показується реклама, яка відповідає твоїм інтересам? Це прості речі, але важливі, і їх потрібно знати. Про це та ще багато цікавого в цьому […]

У методичних матеріалах представлено відповіді на ключові запитання, які найчастіше ставлять педагоги, фахівці й батьки при складанні та реалізації індивідуальної програми розвитку, описано різні види команд, які надають підтримку дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього простору.

У методичному посібнику представлено опис основних міжнародних документів, які є підґрунтям розвитку інклюзивної освіти. Матеріали адресовано батькам, педагогам, учням закладів освіти, пересічним громадянам, усім тим, хто опікується питаннями освіти дітей з особливими потребами.

У методичних рекомендаціях висвітлено сучасне бачення проблеми гіперактивності з дефіцитом уваги в дітей і методи організації їх психолого-педагогічного супроводу. Методичні рекомендації адресовано фахівцям дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентам, науковцям і практикам, батькам дітей з ГРДУ.

У методичних матеріалах подаються конкретні рекомендації педагогам навчальних закладів про організацію спільного викладання в інклюзивному класі; звертається увага на необхідність об’єднання зусиль і вироблення спільних стратегій для надання якісних освітніх послуг. Матеріали адресовано вчителям, керівникам і методистам загальноосвітніх навчальних закладів, викладачам і слухачам інститутів післядипломної педагогічної освіти.