Народившись в Україні, ти маєш певні права та зобов’язання, що є своєрідним контрактом між тобою і державою. Цей блокнот допоможе тобі більше дізнатися про свої права та навчить застосовувати ці знання на практиці. Ти можеш одночасно використовувати його як для особистих записів, так і для пошуку підказок, як захистити власні права у різних повсякденних […]

Підготовлено у рамках проекту «Права та здоров’я уразливих груп населення: заповнюючи прогалини», який реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів. Програма рекомендована для використання у якості реабілітації наркозалежних підлітків які зловживають або знаходяться в залежності від психоактивних речовин в умовах денного перебування кафедрою психіатрії, наркології, медичної психології та соціальної роботи Харківського національного медичного […]

У навчально-методичному посібнику розкрито організаційні засади утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів, описано рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. У навчально-методичному посібнику описано особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами; […]

Понад 4 мільйони дітей в Україні розпочали свій навчальний рік, який в умовах світової пандемії має змішаний формат і поєднує онлайн та офлайн заняття. Це означає, що час присутності дитини в мережі Інтернет зростає, як і небезпека зіштовхнутися з різноманітними кіберризиками. Оскільки у більшості випадків вчитель є першою людиною, до кого звертається дитина за допомогою, освітній проєкт […]

Тепер тренінги, які, за сприяння Альянс громадського здоров’я (Alliance for Public Health), проводяться для працівників правоохоронних органів, мають методологічну підтримку! Ми раді представити “Тренінговий модуль з профілактики ВІЛ-інфекції, а також питань наркозалежності та замісної підтримувальної терапії для роботи з працівниками Національної поліції України”. Видано за фінансової підтримки МБФ «Альянс громадського здоров’я» в рамках реалізації програми […]

3 вересня 2020 року Дослідницьке бюро ЮНІСЕФ представило новий звіт Worlds of Influence: розуміння того, що впливає на благополуччя дітей в багатих країнах. Звіт ґрунтується на даних про благополуччя дітей з урахуванням національної політики і контексту. Нові дані відображають картину благополучного дитинства 41 країни ОЕСР і ЄС з використанням шістьох індикаторів в трьох областях (дані до […]

У методичних матеріалах представлено відповіді на ключові запитання, які найчастіше ставлять педагоги, фахівці й батьки при складанні та реалізації індивідуальної програми розвитку, описано різні види команд, які надають підтримку дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього простору.

У методичному посібнику представлено опис основних міжнародних документів, які є підґрунтям розвитку інклюзивної освіти. Матеріали адресовано батькам, педагогам, учням закладів освіти, пересічним громадянам, усім тим, хто опікується питаннями освіти дітей з особливими потребами.

У методичних рекомендаціях висвітлено сучасне бачення проблеми гіперактивності з дефіцитом уваги в дітей і методи організації їх психолого-педагогічного супроводу. Методичні рекомендації адресовано фахівцям дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентам, науковцям і практикам, батькам дітей з ГРДУ.

У методичних матеріалах подаються конкретні рекомендації педагогам навчальних закладів про організацію спільного викладання в інклюзивному класі; звертається увага на необхідність об’єднання зусиль і вироблення спільних стратегій для надання якісних освітніх послуг. Матеріали адресовано вчителям, керівникам і методистам загальноосвітніх навчальних закладів, викладачам і слухачам інститутів післядипломної педагогічної освіти.