На думку фахівців від 10% до 20% молодих людей свідомо завдають собі шкоди. Таку шкоду називають самоушкодженням чи інакше – селфхармом. Самоушкодження описують як поведінку, при якій той, хто завдає собі шкоди, таким чином шукає спосіб впоратися з тривожними думками та почуттями. Самоушкодження зазвичай починається як спосіб послабити наростаючий тиск від важких думок і може […]

Неспроможність в навчанні, жорстоке поводження в сім’ї, стресова ситуація або небажання відставати від інших, нудьга та незайнятість, дефіцит уваги до дитини в сім’ї чи невміння справлятися з життєвими ситуаціями — причиною початку вживання підлітком психоактивних речовин може бути щось з цього списку і багато ще іншого. Згідно з результатами дослідження 2019 року в рамках міжнародного проекту «Європейське […]

Сьогодні, 15 вересня в Україні почала діяти Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті: 1545 (далі обрати «3») Лінія створена з метою підвищення рівня обізнаності дітей, батьків та осіб, що їх замінюють, а також  спеціалістів, які працюють у контакті із дітьми щодо попередження та реагування на ризики, із якими діти можуть зіткнутися в […]

Cамогубство – провідна причина смерті серед 15-19-річних в багатьох країнах. Фахівці кажуть, що 90% підлітків, які гинуть від суїциду мали один або кілька порушень психіки на момент смерті, а стан депресії періодично переживають 20% підлітків. Щороку 10 вересня світ присвячує цей день заходам та подіям з запобігання суїциду. Міжнародна асоціація запобігання самогубствам (International Association for Suicide […]

3 вересня 2020 року Дослідницьке бюро ЮНІСЕФ представило новий звіт Worlds of Influence: розуміння того, що впливає на благополуччя дітей в багатих країнах. Звіт ґрунтується на даних про благополуччя дітей з урахуванням національної політики і контексту. Нові дані відображають картину благополучного дитинства 41 країни ОЕСР і ЄС з використанням шістьох індикаторів в трьох областях (дані до […]

З метою підготовки закладів освіти до нового навчального року Міністерство освіти і науки України розробило рекомендації щодо створення безпечного освітнього середовища та попередження і протидії булінгу (цькуванню). Переглянути рекомендації можна за цим посиланням.   Джерело: mon.gov.ua     Додатково подивіться корисні публікації із розділу «Бібліотека» 

У методичних матеріалах представлено відповіді на ключові запитання, які найчастіше ставлять педагоги, фахівці й батьки при складанні та реалізації індивідуальної програми розвитку, описано різні види команд, які надають підтримку дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього простору.

У методичному посібнику представлено опис основних міжнародних документів, які є підґрунтям розвитку інклюзивної освіти. Матеріали адресовано батькам, педагогам, учням закладів освіти, пересічним громадянам, усім тим, хто опікується питаннями освіти дітей з особливими потребами.

У методичних рекомендаціях висвітлено сучасне бачення проблеми гіперактивності з дефіцитом уваги в дітей і методи організації їх психолого-педагогічного супроводу. Методичні рекомендації адресовано фахівцям дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентам, науковцям і практикам, батькам дітей з ГРДУ.

У методичних рекомендаціях описані особливості психічного та фізичного розвитку дітей із синдромом Дауна. Презентовано відповіді на запитання, які найчастіше виникають у батьків дітей із синдромом Дауна та пересічних людей. Проаналізовано сучасні ефективні методики розвивальної роботи з дітьми із синдромом Дауна. Видання стане у пригоді широкому колу читачів, які виховують дітей із синдромом Дауна та прагнуть […]