16 лютого відбувся п’ятий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні».

Під час заходу представники Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України розказали про взаємодію під час освітнього процесу в дитсадку та структурування програми закладу дошкільної освіти за методикою ECERS-3.

Спікери:
– Ольга Косенчук, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО;
– Соломія Бойкович, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН.

Ключові питання вебінару:
1. Підшкала ECERS-3 “Взаємодія” та параметри, які вона містить: нагляд за діяльністю, пов’язаною з великою моторикою, індивідуалізоване навчання й учіння, взаємодія персоналу з дітьми та між однолітками, дисципліна.
2. Підшкала ECERS-3 “Структурування програми” та відповідні параметри: зміна діяльності, переходи та час очікування, вільна гра, навчання та гра як види загальногрупової діяльності.
3. Практичні поради для педагогів із застосування ECERS-3, її параметрів та індикаторів у освітньому процесі.

Відео можна переглянути за цим посиланням.

 

Серія вебінарів організована Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН. Заходи створено за підтримки ЮНІСЕФ Україна та проєкту “Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні”, що реалізується у межах Програми підтримки освітніх реформ в Україні “Демократична школа” Всеукраїнським фондом “Крок за кроком” та Європейським центром ім. Вергеланда.
Заходи організовано за участі Команди підтримки реформ МОН у межах проєкту “Українська архітектура реформ”. Проєкт впроваджується за підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) та Багатостороннього Донорського Фонду Стабілізації та Сталого Розвитку України (Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Швеція, Швейцарія, Велика Британія, США та Європейський Союз, найбільший донор).

You may also like