15 грудня 2020 року відбувся другий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні» – «Огляд дослідження за методикою ECERS-3». Під час заходу представники Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України докладно розповіли про структуру, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедуру дослідження за цією методикою, про процес оцінювання […]

Сьогодні, 8 грудня 2020 року відбувся перший вебінар серії вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар був присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбулась за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Спікери: Роман Шиян, заступник керівника Команди підтримки реформ […]

19 листопада 2020 року дослідницька команда Українського інституту соціальних досліджень імені Олександа Яременка провела національну онлайн-презентацію та представила дані міжнародного звіту в межах проєкту «Європейське опитування учнів щодо вживання алкоголю та інших наркотичних речовин» (ESPAD). Дослідження, проведене у 2019 році, є сьомою хвилею опитування, проведного у 35 європейських країнах, у тому числі, в Україні. Відеозапис презентації: […]

У фокусі цього дослідження — дозвілля міської молоді. Дослідни_ці припускають, що дозвілля молодих людей в Україні залежить не лише від їхніх особистих інтересів і вподобань: на доступність і різноманітність дозвілля можуть впливати такі структурні фактори як гендер, рівень доходу, сфера зайнятості та умови праці. Метою цього дослідження є окреслити особливості проведення дозвілля серед молодих людей […]

Сьогодні МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) та студія онлайн-освіти EdEra презентували онлайн-курс «Усе, що треба знати для забезпечення прав підлітків в Україні» для фахівців та волонтерів, які працюють із підлітками. У 2016 році ООН відзвітували, що в усьому світі «потенціал підлітків значною мірою не реалізується». Причина — держави не визнають або не вкладають кошти в […]

З 1 серпня до 31 жовтня 2020 року на платформі дистанційних курсів Центру громадського здоров’я України розпочинається третій цикл навчання. Онлайн-курси, які розробив Центр розраховані на медичних та соціальних працівників, психологів, а також усіх, хто хоче дізнатися більше про новітні медичні практики. Після успішного завершення курсів надається сертифікат, який є підставою для нарахування балів безперервного […]

У рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді» Партнерство «Кожній дитині» провело серію вебінарів «Соціальні послуги та права дитини в ОТГ». Серія вебінарів тривала вісім місяців, а до участі у серії зареєструвалися більше тисячі учасників. Зараз всі вебінари доступні до перегляду у записі: Вебінар 1 «Інтегровані соціальні послуги: концепція та юридичні аспекти» Вебінар 2 «Повноваження ОТГ з питань […]

У рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді» та серії вебінарів «Соціальні послуги та права дитини в ОТГ» 30 червня 2020 року відбувся останній вебінар на тему «Участь громади у підтримці дітей, молоді та сімей». Спікери вебінару: Василина Дибайло, директорка Партнерства «Кожній дитині», експертка проєкту «Спільно» Тетяна Муравель, речниця програми «Добрий сусід», Львівська освітня фундація Катерина Снісаренко, менеджерка […]

29 червня відбувся  вебінар психологині Марини Діденко на тему «Доступність медичного закладу для ЛГБТ-пацієнтів». Говорили про: найрозповсюдженіші міфи і факти про ЛГБТ; принципи роботи з ЛГБТ-людьми; психологічні проблеми, з якими найчастіше звертаються представники ЛГБТ-спільноти; специфічні медичні запити ЛГБТ-людей; що може зробити медичний заклад або конкурентний фахівець для того, щоб стати «дружніми» до ЛГБТ спільноти; тестування на ВІЛ як конкурентна […]

  https://specialists.nostress.org.ua – адреса нової платформи дистанційного навчання для педагогів та психологів закладів загальної середньої освіти. Тут ви знайдете онлайн-курси про психосоціальну підтримку учасників навчального процесу та особливості організації дистанційної роботи шкільного психолога в умовах карантину, пов’язаного з COVID-19. Онлайн-курси розроблені Всеукраїнським громадським центром “Волонтер” у співпраці з Центром психічного здоров’я та психосоціального супроводу НаУКМА за фінансової підтримки Представництва […]