Сьогодні, 15 вересня в Україні почала діяти Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті:
1545 (далі обрати «3»)

Лінія створена з метою підвищення рівня обізнаності дітей, батьків та осіб, що їх замінюють, а також  спеціалістів, які працюють у контакті із дітьми щодо попередження та реагування на ризики, із якими діти можуть зіткнутися в Інтернеті.
Також дорослі можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань додатків, якими діти користуються в цифровому середовищі.

Консультаційна лінія, в першу чергу, орієнтована на:

  • Дітей, які зіштовхнулись із проблемами онлайн.
  • Дорослих, чиї діти мають проблеми в мережі Інтернет.

Проте зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в Інтернеті.
Спеціалісти лінії працюють цілодобово та надають інформацію щодо безпечної поведінки в цифровому середовищі для попередження насильства; порушення прав та інших зловживань в Інтернеті; шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.

За результатами дослідження 2019 року в рамках міжнародного проекту «Європейське опитування учнів щодо вживання алкоголю та інших наркотичних речовин – ESPAD» – з понеділка по п’ятницю 44,7% підлітків проводять у соціальних мережах 4 години та більше. Найвища активність користування соціальними мережами припадає на вихідні дні, водночас найактивнішими є дівчата. Кожен десятий підліток проводить 6 годин або більше за грою на електронних гаджетах.

 

Дивіться та читайте більше:

Онлайн-курс «Цифрові права та безпека для дітей» для учнів 6-11 класів та вчителів

Три мультфільми для розмови з дітьми про небезпеки в онлайні

Діти та гаджети: нові рекомендації Американської академії педіатрії

Довідник «Створюємо онлайн-простір разом з дітьми» від проєкту #stop_sexтинг

 


Вас може зацікавити