Серія звітів за результатами дослідження низки аспектів підліткового розвитку проведеного Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні спільно з Центром сталого миру та демократичного розвитку (SeeD) у 2019 році
В межах цього дослідження доступні наступні звіти, які також можна подивитись на сторінці UNICEF:
1. Підлітки та школа. Як емоційний зв’язок зі школою та підтримка з боку однолітків і вчителів впливають на українських підлітків – українською та англійською мовами.
2. The role of parenting for adolescents: A report on the significance of positive
parent-adolescent relationships in Ukraine – англійською мовою.
3. The Acquisition, Development and Impact of Life Skills on Ukrainian Adolescents – англійською мовою.
4. Risk, Resilience, and the Role of School Connectedness in the Development of Adolescents in Vocational Education Training Institutions in Donetsk and Luhansk oblasts – англійською мовою.
Звіти будуть особливо цінними для освітян та молодіжних працівників, які пропагують позитивний молодіжний розвиток, підтримують розвиток життєвих навичок та побудову безпечного, здорового та сприятливого для підлітків шкільного середовища, а також працюють з групами ризику, в тому числі з підлітками що зазнали безпосереднього впливу збройного конфлікту на сході України.
Цей дослідницький проект реалізовується у співпраці між Центром сталого миру та демократичного розвитку (SeeD) та Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. В рамках трирічного дослідження в галузі підліткового розвитку в Україні було адаптовано методологію Індексу соціальної згуртованості та примирення (SCORE). Основна мета проекту – надати підтримку зацікавленим сторонам, що працюють з молоддю зокрема за такими напрямками: (i) сприяння розвитку здатності підлітків протистояти негативним впливам затяжного збройного конфлікту на сході України; (ii) створення якісного, безпечного та дружнього шкільного середовища як запоруки здорового розвитку підлітків; (iii) підтримка формування життєвих навичок для особистісного розвитку підлітків, їх успішного навчання, ефективного працевлаштування та становлення як свідомих громадян; а також (iv) заохочення позитивних стосунків між батьками та підлітками (особливо тими, що належать до груп ризику).
Джерело: https://www.unicef.org/ukraine/