У статті розглянуто ефективні форми, методи і технології формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на соціальній практиці, шкільних службах порозуміння, театральних виставах різних жанрів, фото-, відео-технологіях.
Обґрунтовано, що залучення підлітків до творчої і суспільно значущої діяльності допомагає утримувати їх від виявів асоціальної поведінки та сприяє особистісному зростанню, самореалізації і розвитку просоціальних якостей.
Стаття. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій.
Авторки:
Валентина Кириченко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання НАПН України.
Валерія Нечерда, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання НАПН України.
Фото: Unsplash