Корисні публікації до Дня безпечного Інтернету
До Дня безпечного Інтернету, який в цьому році припадає на 6 лютого, ділимось цікавими знахідками з теми. 📱Дія.Освіта. Особиста безпека підлітків. Як захистити себе від ризиків у житті та мережі й прокачати життєві навички для протидії викликам 📱Рекомендації Ради Європи щодо поваги, захисту та здійснення прав дитини в цифровому середовищі для дітей і молодих людей […]
Базові потреби дитини
Наше дитинство не повинно бути ідеальним, щоб ми виросли досить добре пристосованими дорослими. Ця думка належить психоаналітику і педіатру Дональду Віннікотту, яку він виклав у книзі «Гра і реальність» 1971 року. «Достатньо хороша «мати» (не обов’язково власна мати немовляти) — це мати, яка здійснює активне пристосування до потреб немовляти, яке поступово зменшується відповідно до зростаючої […]
Про вживання тютюну підлітками – в новому звіті ВООЗ
37 мільйонів підлітків віком 13–15 років є споживачами тютюну в тій чи іншій формі – 25 мільйонів хлопчиків і 12 мільйонів дівчаток. Про це свідчать дані нового звіту Всесвітньої організації охорони здоров’я «Глобальна доповідь ВООЗ про тенденції поширеності вживання тютюну за 2000–2030 роки»/WHO global report on trends in prevalence of tobacco use 2000–2030. У середньому […]
Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам
До уваги брошура «Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам», яку підготував ЮНІСЕФ в межах впровадження Всеукраїнської програми ментального здоров’я Ти як? за ініціативою Першої леді Олени Зеленської. В цій невеликій, але змістовній брошурі розкриваються важливі питання про переживання дитиною стресу, панічної атаки, посттравматичного стресового розладу та депресії. Про те як діяти […]
Сімейний курс з інфогігієни
Ініціатива «Як не стати овочем» запрошує долучитись до перегляду «Сімейного курсу з інфогігієни». Курс складається із серії коротких відео з прикладами із нашого щоденного життя про медіаграмотність, як розпізнати інформаційні пастки, захистити себе та сімʼю від фейків та маніпуляцій. Цей курс створили фахівці з понад 20-річним досвідом у своїй справі: Оксана Мороз – дослідниця медіаполя, […]
Як навчити дитину розуміти свої емоції?
За даними опитування платформи U-Report і БФ «Голоси дітей», 46,8% дітей не розмовляють з батьками про важкі переживання, емоції та почуття, пов’язані з війною. Опитування, в якому взяв участь 791 респондент у віці до 18 років показало, що: 20,6% дітей не розмовлять з батьками або опікунами про свої емоції через те, що вони їх на […]
Психічне здоров’я дітей та розлади навчання: дослідження зв’язку від The Child Mind Institute
The Child Mind Institute, який є незалежною некомерційною організацією з охорони психічного здоров’я дітей, випустив свій щорічний звіт зі змістовною та практичною інформацією про психічне здоров’я дітей і підлітків, яка базується на нових і надійних дослідженнях щодо розладів навчання. Ключове повідомлення CMI наступне: «психічне здоров’я та розлади навчання є серйозними, але раннє втручання може змінити […]
Брошура для батьків: «Батьки виїхали за кордон, а діти залишились вдома»
«Діти поза увагою в результаті трудової міграції: Батьки виїхали за кордон, а діти залишились вдома» – брошура для батьків, що залучені до трудової міграції у країнах ЄС. Ця брошура розрахована насамперед на батьків, які планують виїхати на роботу за кордон, і тих, хто вже виїхав. Водночас брошура – свого роду кишенькове керівництво, необхідне кожному з […]
Розмова з підлітком про контрацепцію
До Всесвітнього дня контрацепції ГО «Дівчата» підготувало цікавий матеріал про важливість теми контрацепції та того, як розмова з підлітком про контрацепцію може забезпечити їм безпеку та здоров’я. Завдяки розмовам та належній інформації ми можемо допомогти молодому поколінню робити відповідальні та обдумані рішення щодо сексу та контрацепції – кажуть фахівці. Нехай ця розмова стане першим кроком […]
Буклет про те, як впоратись зі складною поведінкою дітей
Готовність сказати «ні», упертість попри помилки, неприхованість власних прагнень, спротив маніпуляціям чи приниженню – якості, які ми цінуємо в дорослих людях, у дітях часто сприймаються нами як ознаки «складної» поведінки. Чи дійсно поведінка дитини є «складною» і вона просто не відчуває меж, чи ви реагуєте на щось інше, що не становить загрози, а є простою […]


