2 лютого 2021 року відбувся четвертий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні».
Під час заходу представники Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України розказали про мовлення, грамотність і види навчально-пізнавальної діяльності дошкільнят за методикою ECERS-3.
Спікери:
- Ольга Косенчук, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО;
- Соломія Бойкович, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН.
Ключові питання вебінару:
1. Підшкала ECERS-3 “Мовлення та грамотність” та параметри, які вона містить: допомога дітям у розширенні словника, заохочення дітей до мовлення, використання персоналом книжок у роботі з дітьми та заохочення дітей до користування ними, знайомство з друкованим текстом.
2. Підшкала ECERS-3 “Види навчально-пізнавальної діяльності” та відповідні параметри: дрібна моторика, мистецтво, музика та рух, кубики, рольова гра, природа/наука, математичні матеріали та види діяльності, математика у повсякденному житті, розуміння зображених чисел, сприяння прийняттю різноманітності та правильне використання технологій.
3. Практичні поради для педагогів із застосування ECERS-3, її параметрів та індикаторів у освітньому процесі.
Відеозапис вебінару за посиланням.
Наступний, п’ятий вебінар, відбудеться 9 лютого.
Photo by Jonathan Borba on Unsplash