Проект «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» реалізується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства.
У 2019 році Міжнародний фонд «Відродження» та Фонд Відкритого Суспільства підтримали реалізацію проекту «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації», який спрямовано на дослідження ситуації з підготовки асистентів педагогів (вихователів та вчителів), які були б спроможні працювати в інклюзивному освітньому середовищі – середовищі, в якому можуть навчатися різні діти: діти з особливими освітніми потребами, діти-представники національних/етнічних меншин та ін. Діти, які у більшості міжнародних документів (ЮНЕСКО, Світовий Банк) відносяться до категорії дітей з особливими потребами.
У межах проекту «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» представляємо рубрику Ким Є і Ким не Є асистент вчителя, яка пропонує ознайомлення з досвідом різних країн, які реалізують практику – асистент вчителя.
Австралія | Велика Британія | Чехія | Канада | Сербія | Словаччина | Сполучені Штати Америки |
Міжнародний досвід практики ромських асистентів
Матеріали до теми
Австралія: підхід до визначення обов’язків асистента вчителя.
Асистент педагога у Словаччині.
Асистент вчителя Сполучені Штати Америки.
Асистент вчителя Сполучене Королівство Великої Британії.
Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах.
Асистент учителя в інклюзивному класі.
Асистент педагога. Основні ролі та завдання.
http://www.ussf.kiev.ua/