Мета проміжного моніторингового звіту – попередньо оцінити, як українські муніципалітети реалізовують ініціативу UNICEF «Громада, дружня до дітей та молоді». Цей звіт – це агрегація звітів 16 громад-кандидатів Ініціативи. Він демонструє і спільні результати муніципалітетів у реалізації Планів дій ініціативи «Громада, дружня до дітей та молоді» в 2019 році, і приклади (особливі досягнення) окремих громад.

Українсько-канадський проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливим потребами в Україні» ґрунтується на партнерстві освітніх, урядових і громадських організацій, які об’єднують свої зусилля заради розбудови інклюзивної моделі освіти в Україні, в основі якої лежить соціальний підхід, гендерна рівність, передача знань та дотримання прав людей з наголосом на освітні питання. Метою проекту є змінення ставлення уряду, […]

Навчальний посібник «Оцінка потреб дитини та її сім’ї: від теорії до практики» (у 2-х частинах) підготовлено у рамках проекту «Попередження вилучення дітей із сімейного середовища шляхом впровадження механізму гейткіпінгу в Україні», що впроваджується Представництвом благодійної організації «Кожній дитині» в Україні та фінансується Фондом Геральда і Генрієти Рауенхорст. У посібнику розкриваються підходи до здійснення оцінювання й […]

Посібник підготовлено в рамках проекту «Розробка посібника із соціальної роботи з вразливими сім’ями і дітьми», що впроваджувався Міжнародною благодійною організацією «Партнерство «Кожній дитині» за фінансової підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. У Частині першій посібника розкривається сутність основних принципів функціонування сучасної моделі соціальної роботи в громаді, а саме: сімейно орієнтований підхід, партнерство, інтеграція […]

За останнє десятиріччя соціальна політика багатьох європейських країн стосовно осіб з інвалідністю зазнала суттєвих змін. Ставлення до цієї соціальної групи людей, як до пацієнтів, якими необхідно лише опікуватися, і які не можуть долучатися до активного суспільного життя, змінилося на ставлення до них, як до повноправних членів суспільства, що мають рівні права з іншими громадянами країни. […]

У публікації «Нова українська школа: простір здоров’я. Збереження та зміцнення здоров’я у закладах загальної середньої освіти» представлені ключові напрацювання освітнього компоненту спільного проекту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) та  Міністерства освіти і науки України (МОН) «Неінфекційні захворювання: профілактика та  зміцнення здоров’я в  Україні», реалізованого Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки […]

Онлайн-курси Центру громадського здоров’я України розраховані на медичних та соціальних працівників, психологів, а також усіх, хто хоче дізнатися більше про новітні медичні практики. Після успішного завершення курсів надається сертифікат, який є підставою для нарахування балів безперервного професійного розвитку. Навчання та отримання сертифікатів є безкоштовним. Доступні такі курси: ВІЛ: Профілактика передачі ВІЛ від матері до дитини […]

Збалансоване харчування важливе для фізичного та розумового розвитку дитини. Вживання правильних продуктів допомагає підтримувати оптимальну вагу, запобігає ризику виникнення цукрового діабету та хвороб серцево-судинної системи. У поєднанні із активним способом життя, воно сприяє збереженню здоров’я – у дитинстві та майбутньому. Якщо людина багато їсть, вживає продукти із великою кількістю калорій, але мало рухається, виникає енергетичний дисбаланс – організм споживає більше, ніж […]

Рух та фізична активність – потрібні для розвитку та здоров’я дитини. Батьки можуть допомогти дитині зробити рух та заняття спортом щоденною звичкою. Особливої уваги потребують підлітки: низький рівень рухової та фізичної активності в підлітковому віці збільшує ризик надмірної ваги та ожиріння, що у майбутньому може призвести до розвитку цукрового діабету, серцево-судинних захворювань, та негативно впливати на психічний стан та здоров’я дитини. Буклет […]

Підлітки прагнуть самостійності та віддаляються від батьків. На їхню поведінку, уподобання та самооцінку сильно впливають однолітки. Вони активно освоюють світ, досліджують свої власні можливості, експериментують, самостверджуються, і часто – ризикують. Надмірна опіка та заборони заважають дітям ставати самостійними, відповідальними. Така дитина ризикує стати жертвою маніпуляцій чи зловживань, не зможе чинити опір у відповідь на тиск оточення. Проте відсутність контролю і надання повної свободи дій […]