Дистанційний курс «Школа для всіх: Безпечне шкільне середовище»
Вже два роки в Україні існує закон про запобігання булінгу. Це, безперечно, надзвичайно важливий крок для створення безпечного середовища для учнів у школі. Та чи готові ми насправді захищати усі категорії учнів від цькування? Згідно з національним дослідженням шкільного середовища, здійсненим ГО «Точка опори» у 2017-му році, більше половини ЛГБТ-підлітків піддавалися фізичним знущанням, а майже 90% […]
Батьки, підлітки та алкоголь: дослідники з’ясували яка стратегія не працює
«Проба», вживання алкоголю в невеликих кількостях – є найпоширенішою формою вживання алкоголю серед дітей та підлітків. Як правило, воно відбувається під наглядом батьків та пов’язане із сприйняттям дитиною батьківського схвалення та сімейним моделюванням поведінки на алкоголь. У новому звіті дослідників Національного центру досліджень наркотиків та алкоголю (NDARC), Сідней (Австралія) повідомляється, що вживання підлітками алкоголю в невеликих кількостях […]
Стартувала реєстрація на Конференцію для і про підлітків «Віртуально про реальне»
Реєстрація на Конференцію для і про підлітків «Віртуально про реальне», яка відбудеться 15-17 вересня 2020 року онлайн, офіційно стартувала на офіційному сайті – http://conf2020.afew.org.ua Реєстрація дасть можливість отримати доступ до всіх сесій, матеріалів Конференції, брати участь в обговореннях в ході онлайн-трансляцій і спілкуватися з іншими учасниками. Реєстрація через особистий кабінет учасника дасть можливість отримати електронний сертифікат про участь […]
Посібник для батьків «Інклюзивна освіта»
Посібник «Інклюзивна освіта. Посібник для батьків» — це добірка матеріалів для батьків дітей з особливими потребами, яка допоможе їм зорієнтуватися в найрізноманітніших питаннях, що стосуються інклюзії. В посібнику вони знайдуть відповіді щодо сутності інклюзивного навчання; як вибрати заклад освіти; як орієнтуватися у навчальному плані та планувати індивідуальну програму розвитку; як розбудовувати партнерство між батьками та […]
Навчально-методичний посібник «Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі»
У посібнику представлено закономірності розвитку вітчизняної інклюзії та її місце у єдиній системі освіти. Розкрито поняття «гуманістична педагогічна взаємодія» як основа стратегій викладання. Репрезентовано концептуальні засади проектування педагогічної діяльності в інклюзивному класі. Особливу увагу приділено стратегіям планування та реалізації навчально-виховного процесу. Посібник адресовано педагогам-практикам, батькам, викладачам і слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, […]
Навчальний курс «Вступ до інклюзивної освіти»(2010)
Освітнє реформування та модернізація в нашій країні відзеркалюють досягнення держави, яка стала на шлях соціально-економічних перетворень та зумовлюють впровадження освітніх інновацій у відповідності до сучасної світоглядної моделі соціального устрою. В основу цієї моделі покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, перш за все, передбачає рівний доступ […]
Навчально-методичний посібник «Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі»(2010)
Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку (порушеннями слуху, зору, дітей із церебральним паралічем); методичні рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу, специфіку роботи з батьками таких школярів і фахівцями; поради стосовно корисних ресурсів, […]
«В центрі уваги здоров’я та благополуччя підлітків». Результати дослідження HBSC 2017/2018 рр. в Європі та Канаді. Том 1. Основні результати. Том 2. Основні дані (російською та англійською мовами)
В звіті по результатам дослідження 2017/2018 рр. представлені дані про фізичне здоров’я, соціальну взаємодію і психічне добробут 227 441 школярів в віці 11, 13 и 15 років із 45 країн та регіонів в Європі і Канаді. Ці дані стосуються соціального контексту (віднисини з сім’єю та однолітками, а також відношення до школи і комунікації онлайн), показники здоров’я […]
«Навички XXI століття»: серія вебінарів для громадського сектору та соцпідприємств від Pro Bono Club Ukraine та Deloitte Ukraine
Pro Bono Club Ukraine в партнерстві з Deloitte Ukraine 17 серпня починає серію вебінарів «Навички XXI століття», щоб допомогти громадському сектору та соціальним підприємствам прокачати лідерські навички, інформаційну грамотність, гнучкість та адаптивність. Протягом тижня з 17 по 21 серпня відбудуться наступні вебінари та воркшоп: вебінар «Основи кібербезпеки» від Андрія Зімаріна, менеджера департаменту управління ризиками компанії «Делойт» в Україні; […]
Навчально-методичний посібник «Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання»
Зміст посібника складають науково-теоретичні та методичні матеріали до курсу «Вступ до інклюзивної освіти». Особлива увага приділяється: концептуальним засадам інклюзивної освіти практичним аспектам її впровадження на теренах України питанням надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами Призначається для викладачів і слухачів курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, студентів і викладачів вищих навчальних закладів, науковців, […]