Кампанія НУМО допоможе батькам краще зрозуміти важливість якісного навчання дитини, поняття м’яких навичок (soft skills), методології та практики розвитку м’яких навичок і технічних навичок (hard skills).
«Розвиток якісної та доступної дошкільної освіти є дуже важливим. Особливо актуально це в контексті Нової української школи: дошкілля має бути синхронізоване з реформою НУШ і максимально готувати дітей до школи та життя. Батьки також повинні розуміти, що вони впливають на розвиток дітей у цей період. Завдяки нашим партнерам ЮНІСЕФ в Україні в межах кампанії НУМО розроблено спеціальні інструменти, які допоможуть гармонізувати розвиток дошкільнят і підготувати їх до школи. Адже результатом якісної дошкільної освіти є готовність дитини до подальших етапів життя, пов’язаних зі здобуттям нових знань та формуванням навичок і вмінь», – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет.
Контент-платформа надаватиме конкретні методики, вправи для розвитку певних навичок, інформацію про гармонійне спілкування з дитиною та матеріали для розвитку навичок дотримання санітарних правил і дистанції.
«Наше ставлення до себе та світу, відчуття безпеки, довіри, передумови для майбутніх дорослих відносин, майбутньої освітньої діяльності та кар’єри формуються саме в дошкільному віці. Завдання дорослих – створити для дитини збагачене середовище, в якому не лише задовольнялися би базові потреби дитини, а й було б достатньо стимулів, на які дитина відгукується, де дитина в безпечних умовах мала б змогу досліджувати себе та свої можливості, мотивацію та різноманітність відносин», – зазначила голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.
Платформа виконує роль помічника для батьків дітей 3-6 років та розв’язує завдання пошуку конкретної методики до конкретної ситуації розвитку дитини дошкільного віку.
Numo_bot розсилатиме чіткі й зрозумілі вправи про те, як розвинути ту чи іншу навичку в дошкільняти.
Над формулюванням професійних порад працює команда фахівців у сфері психології та педагогіки, яким довіряють батьки дошкільнят – зокрема, Світлана Ройз і Всеукраїнський фонд «Крок за кроком».
У межах кампанії також створено серію відеороликів та постерів, ключовою метою яких є підвищення обізнаності батьків/опікунів про навички, якими має володіти дитина дошкільного віку, які є вкрай важливими для її гармонійного розвитку, а також донесення їх важливого значення у щасті дитини.