Новий звіт «What Makes Me? Core Capacities for Living and Learning»/ «Що робить мене? Основні можливості для життя та навчання» досліджує, як «основні здібності», як наприклад,  життєві навички та компетенції – розвиваються на початку життєвого шляху, і як вони сприяють особистому добробуту та розвитку дітей.

Мета роботи – оцінити, як основні здібності можуть покращити життя дітей, і зрозуміти, як системи освіти та ширші соціальні системи можуть захищати та розвивати ці можливості.

Цей проект спирається на наявну базу даних, щоб краще зрозуміти, як особисті якості дітей (вік і стать), а також навколишній світ можуть сприяти використанню основних здібностей на благо дітей, а також покращити політику та практику для дитячого розвитку.

Метою цієї роботи є використання цього навчання, щоб зробити практичні кроки для покращення умов життя та навчання дітей у всьому світі – не лише в школі, не лише вдома, а й у їхньому повсякденному житті та під час дорослішання.

Наукова література з розвитку навичок у дитинстві багата й різноманітна. Загалом, вона прагне зрозуміти, що має бути в «наборі інструментів для життя» дитини.

Діти, які добре підготовлені до життя, матимуть більше спроможності відповідати можливостям і викликам, з якими вони стикаються вдома, у школі та у світі в цілому.

Протягом майже 20 років рамка навчання для благополуччя (L4WB) була одним із внесків у цю літературу, яка наголошує, що завдяки застосуванню найбільш вроджених здібностей людини –
або «основні здібності» – діти можуть краще розуміти навколишній світ і взаємодіяти з ним, для життя та навчання, а також реалізувати свій унікальний потенціал. Основні потужності можна розглядати як наріжні камені життєвих навичок – найбільш вроджених і основних людських здібностей, які так легко сприймаються як належне, що вони недостатньо використовуються в зусиллях, спрямованих на сприяння добробуту та розвитку дитини.

Дев’ять основних здібностей у Рамковій програмі: «Розпізнавати шаблони», «Втілювати», «Співпереживати», «Допитувати», «Слухати», «Спостерігати», «Роздумувати», «Розслабляти» та «Відчути».

Ця «рамка» також пропонує, що кожна основна здатність може бути виражена через розумові, емоційні та фізичні аспекти, а також у ширшому духовному вимірі, і таким чином об’єднатися, щоб сформувати «цілісний» і орієнтований на дитину погляд на розвиток здібностей, у центрі ширшої та динамічної соціоекологічної структури (жива соціальна система).

 

Подивитись звіт англійською

Вас може зацікавити