Діти молодшого шкільного віку часто ще не вміють чітко назвати, що з ними відбувається. Вони можуть здаватися неслухняними чи неуважними – але за цим може стояти тривога, втома, розгубленість або потреба в безпечному контакті з дорослим.

В публікації «Практики турботи — набір технік підтримки учнів молодшого шкільного віку у класі для вчителів» ви знайдете короткі та прості у застосуванні практики від психологів проєкту «Поруч», які допоможуть:

  • підтримати дитину в моменті;
  • заспокоїти клас;
  • створити атмосферу довіри та опори, і водночас зберегти себе.

У дітей молодшого і середнього віку ще тільки формується внутрішній світ – і дуже важливо, хто поруч у цей час.

Тому, ви є тим дорослим, який дає приклад того, як можна дихати, зупинятись, чути себе та підтримувати інших.

Публікація створена ВГЦ «Волонтер» за підтримки ЮНІСЕФ в межах проєкту «Поруч» 

Дивіться та завантажуйте:

 

Вас може зацікавити