Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти (2015)
У методичному посібнику представлено опис основних міжнародних документів, які є підґрунтям розвитку інклюзивної освіти. Матеріали адресовано батькам, педагогам, учням закладів освіти, пересічним громадянам, усім тим, хто опікується питаннями освіти дітей з особливими потребами.
Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища (2015)
У методичних рекомендаціях висвітлено сучасне бачення проблеми гіперактивності з дефіцитом уваги в дітей і методи організації їх психолого-педагогічного супроводу. Методичні рекомендації адресовано фахівцям дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентам, науковцям і практикам, батькам дітей з ГРДУ.
Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога
У методичних рекомендаціях описані особливості психічного та фізичного розвитку дітей із синдромом Дауна. Презентовано відповіді на запитання, які найчастіше виникають у батьків дітей із синдромом Дауна та пересічних людей. Проаналізовано сучасні ефективні методики розвивальної роботи з дітьми із синдромом Дауна. Видання стане у пригоді широкому колу читачів, які виховують дітей із синдромом Дауна та прагнуть […]
Дитина з аутизмом у закладі освіти (2015)
Видання присвячено такій нагальній темі, як створення відповідних умов для забезпечення права на освіту дітей з розладами аутистичного спектра в дошкільних і загальноосвітніх закладах України. З огляду на сучасні підходи, визначені міжнародною науково-практичною спільнотою, розкрито специфіку розвитку дітей з аутизмом і ресурси освітнього середовища. Наведено ефективні шляхи підготовки дитини з аутизмом до навчально-виховного процесу, особливості […]
Електронні сигарети підвищують ризик захворіти на COVID-19. Підлітки дуже ризикують
Підлітки та дорослі, які регулярно споживають електронні сигарети, суттєво частіше захворюють на COVID-19, а перебіг хвороби у них значно тяжчий, ніж в однолітків, які не курять. Уперше цю тезу вдалося підтвердити на основі порівняння даних, – пише Deutsche Welle. Зробила це команда медиків на чолі з професоркою педіатрії Бонні Халперн-Фелшер з Стенфордської медичної школи. Результати […]
Навчальний посібник «Школа для кожного»
У посібнику представлені матеріали з питань універсального дизайну, практичних та теоретичних аспектів інклюзивного навчання, висвітлено питання індивідуального підходу до навчання дітей з особливими потребами, надано практичні поради вчителям щодо роботи з дітьми з різними функціональними порушеннями. Посібник розрахований на посадових осіб, які приймають рішення, дирекції шкіл, вчителів, фахівців, які працюють з дітьми з інвалідністю, батьків, […]
Навчальний посібник «Інклюзивна освіта» (2019)
Видання призначене для забезпечення викладання навчального курсу «Інклюзивна освіта» у закладах вищої педагогічної освіти, а також для організації післядипломної педагогічної освіти вчителів, керівників шкіл, методистів. Він також буде корисним викладачам вищих непедагогічних закладів освіти, батькам дітей з особливими освітніми потребами та усім, хто цікавиться питаннями інклюзивної освіти. “Це видання стало результатом практичних і теоретичних напрацювань […]
Батьки, підлітки та алкоголь: дослідники з’ясували яка стратегія не працює
«Проба», вживання алкоголю в невеликих кількостях – є найпоширенішою формою вживання алкоголю серед дітей та підлітків. Як правило, воно відбувається під наглядом батьків та пов’язане із сприйняттям дитиною батьківського схвалення та сімейним моделюванням поведінки на алкоголь. У новому звіті дослідників Національного центру досліджень наркотиків та алкоголю (NDARC), Сідней (Австралія) повідомляється, що вживання підлітками алкоголю в невеликих кількостях […]
Посібник для батьків «Інклюзивна освіта»
Посібник «Інклюзивна освіта. Посібник для батьків» — це добірка матеріалів для батьків дітей з особливими потребами, яка допоможе їм зорієнтуватися в найрізноманітніших питаннях, що стосуються інклюзії. В посібнику вони знайдуть відповіді щодо сутності інклюзивного навчання; як вибрати заклад освіти; як орієнтуватися у навчальному плані та планувати індивідуальну програму розвитку; як розбудовувати партнерство між батьками та […]
Навчально-методичний посібник «Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі»(2010)
Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку (порушеннями слуху, зору, дітей із церебральним паралічем); методичні рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу, специфіку роботи з батьками таких школярів і фахівцями; поради стосовно корисних ресурсів, […]


