Посібник «Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами: кращі практики» створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. З цією метою у видання включені кращі доповіді друзів та партнерів Університету «Україна», відомих науковців та практиків в царині інклюзії. В основі — 22-річний досвід впровадження інклюзії у вищій освіті Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Автори намагалися умістити у дану […]

26 січня відбувся третій вебінар серії «Якісна дошкільна освіта в Україні», яка організована Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН та ЮНІСЕФ Україна. Спікери: – Ольга Косенчук, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО; – Соломія Бойкович, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН. Ключові питання […]

Сьогодні, 8 грудня 2020 року відбувся перший вебінар серії вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар був присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбулась за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Спікери: Роман Шиян, заступник керівника Команди підтримки реформ […]

8 грудня 2020 року розпочинається серія вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбудеться за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Трансляція почнеться о 14:00. Тривалість – 2 години. Приєднатись до […]

Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. Міністерство освіти і науки України рекомендує організувати та провести в закладах освіти навчальні заняття, лекції, […]

Проєкт Stop_sexтинг пропонує вчителям провести урок «#Не_ведусь: ми – герої безпеки в Інтернеті» для учнів 3–4 класів. Завантажити матеріал можна за цим посиланням.   Урок містить такі теми:   Додатково можна переглянути відео «Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн-простір для учнів»   Також дивіться: Довідник «Створюємо онлайн-простір разом з дітьми» від проєкту #stop_sexтинг

Майже половина українців вважають важливим виховувати у дітей такі якості як «терпимість та увага до інших людей» (47,9%) та «рішучість, наполегливість» (45,8%). Зменшилась до 38,9% частка тих, хто вважає важливим виховувати ощадливість. Такі якості як незалежність та слухняність назвав кожний третій з опитаних (35% та 33,1%, відповідно). Найменш важливими виявилися такі якості як безкорисливість, релігійність […]

Центр громадського здоров’я України разом із креативним агентством ANGRY підготували серію яскравих плакатів, що закликають молодь носити захисні маски. «Пандемія коронавірусу продовжує набирати обертів. Статистика показує, що майже щодня кількість нових випадків зростає: за 29 жовтня було зафіксовано 8 312 українців, інфікованих вірусом SARS-CoV-2. Цією кампанією ми ще раз хочемо звернути увагу населення, передусім молоді, […]

Останні європейські дані про вживання психоактивних речовин серед школярів у віці 15-16 років будуть опубліковані і представлені онлайн 12 листопада 2020 року. Результати ґрунтуються на опитуванні 2019 року в 35 європейських країнах, яке було проведено  в рамках міжнародного проєкту «Європейське опитування учнів щодо вживання алкоголю та інших наркотичних речовин» – (ESPAD) і охопило 99 647 респондентів. […]

Понад 18% рішень щодо булінгу, за даними єдиного реєстру судових рішень, стосуються випадків використання засобів електронних комунікацій, тобто дій, вчинених в інтернеті за допомогою гаджетів. Найбільше протоколів стосовно кібербулінгу, складено в Київській області. Частіше ображають хлопці — 70%, а от страждають від кібербулінгу переважно дівчата — близько 80%. Такі дані нового аналітичного дослідження «Попередження та протидія […]