Посібник «Інклюзивне навчання»
Публікація «Інклюзивне навчання: Інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти» розроблено в рамках проєкту «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик», який реалізується громадською організацією «Волонтерський Рух «Спільна допомога» за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні (Київ).
Навчальний курс та методичний посібник «Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі»
У посібнику представлено програму і навчально-тематичний план курсу «Диференційоване викладання в інклюзивному класі», а також теоретичні та навчально-методичні матеріали до нього. Особлива увага приділяється технології диференційованого викладання, специфіці організації роботи учнів на уроці з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, планування уроків на основі аналізу курикулуму та добору методів викладання. Посібник адресовано викладачам і слухачам курсів підвищення […]
Навчально-методичний посібник «Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі»
У посібнику представлено програму і навчально-тематичний план курсу «Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі», а також теоретичні та навчальнометодичні матеріали до нього. Розкрито поняття «професійне співробітництво», розуміння його ролі та місця в умовах інклюзивного середовища. Репрезентовано основні показники, що свідчать про ступінь організації діяльності співробітництва в інклюзивній школі. Особливу увагу приділено стратегії й тактиці використання […]
Навчальний курс та методичний посібник «Лідерство та інклюзивна освіта»
У посібнику вміщено теоретичні та навчально-методичні матеріали до курсу «Лідерство та інклюзивна освіта». Особлива увага приділяється методологічній основі лідерства, практичним аспектам управління загальноосвітнім навчальним закладом, де впроваджується інклюзивна форма навчання. Посібник адресовано викладачам та слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, науково-педагогічним працівникам, керівникам закладів загальної та […]
Навчально-методичний посібник «Інклюзивна школа: особливості організації та управління»
Навчально-методичний посібник висвітлює особливості організації та управління інклюзивною школою, відомості щодо становлення міжнародної та вітчизняної моделі інклюзивної освіти, зарубіжний досвід та практичні поради стосовно адаптації та модифікації навчального середовища, налагодження співпраці між школою і батьками, школою і фахівцями для забезпечення потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вперше подано рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища […]
Посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі»
У навчально-методичному комплексі представлено навчальну програму курсу «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі» та науково-методичний посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі». Зміст програми розроблено на модульній основі. У пояснювальній записці подається мета, завдання, очікувані навчальні результати та навчальна стратегія курсу. Дається розгорнутий […]
Збереження та зміцнення здоров’я у закладах середньої освіти: публікація та інформаційні матеріали для освітян
У публікації «Нова українська школа: простір здоров’я. Збереження та зміцнення здоров’я у закладах загальної середньої освіти» представлені ключові напрацювання освітнього компоненту спільного проекту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) та Міністерства освіти і науки України (МОН) «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні», реалізованого Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки […]
Індекс здоров’я школи: базова оцінка пілотних закладів освіти шкільного компоненту
Освітній компонент Проекту «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні» впроваджується у партнерстві Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України та Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва. Завдання освітнього компоненту проекту: розробити, апробувати і впровадити в пілотних закладах ефективну […]
Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації
Проект «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» реалізується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду Відкритого Суспільства. У 2019 році Міжнародний фонд «Відродження» та Фонд Відкритого Суспільства підтримали реалізацію проекту «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації», який спрямовано на дослідження ситуації з підготовки асистентів педагогів […]
Три мультфільми для розмови з дітьми про небезпеки в онлайні
Українські суди станом на 1 квітня 2020 року ухвалили 482 постанови щодо булінгу. З них 13% усіх справ стосувалися кібербулігу. Такі дані дослідження Всеукраїнської кампанії проти кібербулінгу Docudays UA. Найбільше протоколів склали через погрози та принизливі коментарі, в тому числі в соцмережах. Таких протоколів 26. У 12-ти протоколах підлітків обвинувачували за поширення без згоди фото та відео. […]


