З проблемою насильства та булінгу в закладах освіти стикаються в усьому світі, і Україна не є винятком. Це підтверджують не тільки окремі випадки, але й результати досліджень. За даними опитування «Здоров’я та поведінкові орієнтації учнівської молоді України» 1 2018 року, серед дітей та підлітків віком від 10 до 17 років жертвами образ, принижень чи знущань […]

2 лютого 2021 року відбувся четвертий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні». Під час заходу представники Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України розказали про мовлення, грамотність і види навчально-пізнавальної діяльності дошкільнят за методикою ECERS-3. Спікери: Ольга Косенчук, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО; Соломія Бойкович, […]

  Молодь є однією з найбільш соціально постраждалих від пандемії COVID-19, але, в той же час, і найбільш підготовленою до подолання швидкого переходу до віртуального середовища, яке створила пандемія. Для багатьох молодих людей у регіоні Європи та Центральної Азії COVID-19 перервав навчання, залишив без роботи та ускладнив інтеграцію на ринок праці. Зіткнувшись із закриттям школи […]

26 січня відбувся третій вебінар серії «Якісна дошкільна освіта в Україні», яка організована Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН та ЮНІСЕФ Україна. Спікери: – Ольга Косенчук, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО; – Соломія Бойкович, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН. Ключові питання […]

26 січня 2021 року о 14.00 відбудеться третій вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні». Під час заходу представники Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України розкажуть про простір, умеблювання й практики повсякденного догляду для дошкільнят за методикою ECERS-3. Вебінар тріиватиме 2 години. Приєднатись до участі можна буде на Facebook-сторінках МОН […]

Онлайн-ігри — це бізнес-сектор, який невпинно зростає. А це означає, що ті, хто займається ігровим бізнесом, створюють цифрове середовище, яке привертає увагу дітей по всьому світу, — мало хто ще здатен на таке охоплення. Онлайн-ігри надають дітям можливість вчитися, взаємодіяти з іншими людьми, спілкуватися з друзями по всьому світу, дізнаватися щось нове та просто розважатися. […]

Цей методичний посібник розроблено для фахівців, які працюють з підлітками груп ризику, зокрема тими, які вживають психоактивні речовини. У посібнику подано особливості роботи з підлітками, наведено практичні рекомендації з організації профілактичних заходів для підлітків, опис інструментів та посилання на корисні ресурси. Він є результатом багаторічної роботи з підлітками, які стикаються з тими чи іншими проблемами через […]

Проєктом «Молодь за демократію в Україні» перекладена серія публікацій «Знак якості Ради Європи для молодіжних центрів» – огляд стандартів якості для молодіжних центрів. Процес упровадження Знака якості Ради Європи для молодіжних центрів було запущено понад десять років тому. Центри-учасники намагаються досягнути розуміння в тому, що вони собою являють, що мають забезпечити та яким є їхній […]

Самоізоляція є необхідним заходом стримування пандемії COVID-19, але водночас вона стала каталізатором конфліктів і причиною зростання числа випадків сімейного насильства в усьому світі. Психологиня мобільної бригади психосоціальної допомоги Марина вже збилася з рахунку, скільки дзвінків вона і її колеги отримали з початку карантину. «Просто шквал дзвінків. Сварки в родині, насильство, самотність людей похилого віку і […]

Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено сьогодні, 12 січня 2021 року. Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти. «Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем […]