Навчально-методичний посібник «Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі»
У посібнику представлено закономірності розвитку вітчизняної інклюзії та її місце у єдиній системі освіти. Розкрито поняття «гуманістична педагогічна взаємодія» як основа стратегій викладання. Репрезентовано концептуальні засади проектування педагогічної діяльності в інклюзивному класі. Особливу увагу приділено стратегіям планування та реалізації навчально-виховного процесу. Посібник адресовано педагогам-практикам, батькам, викладачам і слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, […]
Навчальний курс «Вступ до інклюзивної освіти»(2010)
Освітнє реформування та модернізація в нашій країні відзеркалюють досягнення держави, яка стала на шлях соціально-економічних перетворень та зумовлюють впровадження освітніх інновацій у відповідності до сучасної світоглядної моделі соціального устрою. В основу цієї моделі покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, перш за все, передбачає рівний доступ […]
Навчально-методичний посібник «Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі»(2010)
Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку (порушеннями слуху, зору, дітей із церебральним паралічем); методичні рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу, специфіку роботи з батьками таких школярів і фахівцями; поради стосовно корисних ресурсів, […]
«В центрі уваги здоров’я та благополуччя підлітків». Результати дослідження HBSC 2017/2018 рр. в Європі та Канаді. Том 1. Основні результати. Том 2. Основні дані (російською та англійською мовами)
В звіті по результатам дослідження 2017/2018 рр. представлені дані про фізичне здоров’я, соціальну взаємодію і психічне добробут 227 441 школярів в віці 11, 13 и 15 років із 45 країн та регіонів в Європі і Канаді. Ці дані стосуються соціального контексту (віднисини з сім’єю та однолітками, а також відношення до школи і комунікації онлайн), показники здоров’я […]
«Навички XXI століття»: серія вебінарів для громадського сектору та соцпідприємств від Pro Bono Club Ukraine та Deloitte Ukraine
Pro Bono Club Ukraine в партнерстві з Deloitte Ukraine 17 серпня починає серію вебінарів «Навички XXI століття», щоб допомогти громадському сектору та соціальним підприємствам прокачати лідерські навички, інформаційну грамотність, гнучкість та адаптивність. Протягом тижня з 17 по 21 серпня відбудуться наступні вебінари та воркшоп: вебінар «Основи кібербезпеки» від Андрія Зімаріна, менеджера департаменту управління ризиками компанії «Делойт» в Україні; […]
Навчально-методичний посібник «Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання»
Зміст посібника складають науково-теоретичні та методичні матеріали до курсу «Вступ до інклюзивної освіти». Особлива увага приділяється: концептуальним засадам інклюзивної освіти практичним аспектам її впровадження на теренах України питанням надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами Призначається для викладачів і слухачів курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, студентів і викладачів вищих навчальних закладів, науковців, […]
Навчально-методичний посібник «Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами»(2010)
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах: Книга 1. Інклюзивна освіта: вибір батьків Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Книга 2. Дитина із затримкою психічного розвитку Сак Т.В., Марчук Т.Ф., Прохоренко Л.І. Книга 3. Дитина із порушенням слуху Литовченко С.В., Борщевська Л.С., Жук В.В. Книга 4. Дитина із порушенням зору Вавіна […]
COVID-19: Серія тематичних інформаційних постерів для батьків
Серія тематичних постерів розроблена Parenting for Lifelong Health разом із WHO, UNICEF, UNODC, CDC, Global Partnership to End Violence та World Without Orphans і вже доступна на 90 мовах. Розробники з оксфордської команди кажуть, що зазвичай узгодження таких ініціатив триває близько двох років, але в цьому випадку світ стикнувся з глобальною кризою, яка вимагала негайних дій. Наразі […]
Посібник «Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі»
Практичний посібник «Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі» ґрунту єть ся на матеріалах досліджень інклюзивної проблематики та демонструє, яким чином наведені наукові висновки можна втілювати на рівні повсякденної практики для вдосконалення інклюзивного навчального процесу. В посібнику запропоновані чіткі та практично-орієнтовані стратегії організації інклюзивного навчання, підкріплені конкретними прикладами, що ілюструють способи перенесення запропонованих підходів на реалії […]
Посібник «Планування спрямоване на кожного учня»
Посібник «Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів» – адресований педагогам та іншим членам команд підтримки. Викладений у ньому матеріал про основи процесу планування для допоможе враховувати й відповідати на широкий діапазон особливих навчальних потреб кожного учня упродовж їхнього шкільного шляху.