2 червня 2021 року  за ініціативою Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» та за підтримки Інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті відбулась Онлайн-конференція  «Загальношкільний підхід  до попередження насильства в закладах освіти: інструменти та практики». Теми, які були розглянуті під час Конференції: Попередження насильства та булінгу щодо дітей: поступ України Загальношкільний підхід: досвід застосування Посібника «Попередження насильства в […]

Сьогодні, 29 квітня 2021 року МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW-Україна) презентував результати Аналітичного звіту за підсумками фінального дослідження в рамках проєкту «Підлітки поза увагою: поліпшення доступу до інтегрованих ВІЛ-сервісних послуг для вразливих підлітків в Україні». Проєкт, який тривав три з половиною роки, охопив  9150 підлітків цільової групи, які отримали 157 764 послуги з інформування, консультування та профілактики ВІЛ, […]

До уваги вчителів ЮНІСЕФ (Україна) разом із партнерами підготував матеріали для проведення класних/виховних годин із медіаграмотності в 7–11 класах. Заняття спрямовані на розвиток уміння ідентифікувати фейки та протистояти їхнім негативним впливам. Усі запропоновані завдання – самодостатні. Тож учитель/учитель- ка самостійно може визначити, які завдання і в якій кількості застосовувати на одному чи кількох уроках. Подивитись матеріали.

Благодійний Фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки IITE ЮНЕСКО адаптував та випустив серію навчальних відеороликів для українських підлітків та молоді. Анімаційні відеоролики, створені в молодіжному науково-популярному стилі, стосуються цілого ряду тем, які може бути важко обговорити як для підлітків, так і для дорослих (батьків, вчителів),  які бажають залучити дітей та молодь до відкритого […]

Міжнародна благодійна організація «Служба порятунку дітей» розробила програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти – Курс «Попередження, виявлення та реагування у випадку сексуального насильства над дітьми». Курс про те, як навчити  учнів початкової школи розпізнавати та уникати небезпечних ситуацій, зокрема тих, які можуть призвести до сексуального насильства. Які методи допоможуть побудувати відносини довіри між учнями та […]

Сьогодні, 8 грудня 2020 року відбувся перший вебінар серії вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар був присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбулась за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Спікери: Роман Шиян, заступник керівника Команди підтримки реформ […]

8 грудня 2020 року розпочинається серія вебінарів про якісну дошкільну освіту в Україні. Перший вебінар присвячений міжнародним критеріям якості дошкільної освіти та дослідженню за методикою ECERS-3. Розмова відбудеться за участі представників Українського інституту розвитку освіти (УІРО) та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України. Трансляція почнеться о 14:00. Тривалість – 2 години. Приєднатись до […]

Понад 18% рішень щодо булінгу, за даними єдиного реєстру судових рішень, стосуються випадків використання засобів електронних комунікацій, тобто дій, вчинених в інтернеті за допомогою гаджетів. Найбільше протоколів стосовно кібербулінгу, складено в Київській області. Частіше ображають хлопці — 70%, а от страждають від кібербулінгу переважно дівчата — близько 80%. Такі дані нового аналітичного дослідження «Попередження та протидія […]

У навчально-методичному посібнику розкрито організаційні засади утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів, описано рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. У навчально-методичному посібнику описано особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами; […]

Понад 4 мільйони дітей в Україні розпочали свій навчальний рік, який в умовах світової пандемії має змішаний формат і поєднує онлайн та офлайн заняття. Це означає, що час присутності дитини в мережі Інтернет зростає, як і небезпека зіштовхнутися з різноманітними кіберризиками. Оскільки у більшості випадків вчитель є першою людиною, до кого звертається дитина за допомогою, освітній проєкт […]