Навчально-методичний посібник «Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі»
У посібнику представлено програму і навчально-тематичний план курсу «Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі», а також теоретичні та навчальнометодичні матеріали до нього. Розкрито поняття «професійне співробітництво», розуміння його ролі та місця в умовах інклюзивного середовища. Репрезентовано основні показники, що свідчать про ступінь організації діяльності співробітництва в інклюзивній школі. Особливу увагу приділено стратегії й тактиці використання […]
Навчальний курс та методичний посібник «Лідерство та інклюзивна освіта»
У посібнику вміщено теоретичні та навчально-методичні матеріали до курсу «Лідерство та інклюзивна освіта». Особлива увага приділяється методологічній основі лідерства, практичним аспектам управління загальноосвітнім навчальним закладом, де впроваджується інклюзивна форма навчання. Посібник адресовано викладачам та слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, науково-педагогічним працівникам, керівникам закладів загальної та […]
Навчально-методичний посібник «Інклюзивна школа: особливості організації та управління»
Навчально-методичний посібник висвітлює особливості організації та управління інклюзивною школою, відомості щодо становлення міжнародної та вітчизняної моделі інклюзивної освіти, зарубіжний досвід та практичні поради стосовно адаптації та модифікації навчального середовища, налагодження співпраці між школою і батьками, школою і фахівцями для забезпечення потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вперше подано рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища […]
Посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі»
У навчально-методичному комплексі представлено навчальну програму курсу «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі» та науково-методичний посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі». Зміст програми розроблено на модульній основі. У пояснювальній записці подається мета, завдання, очікувані навчальні результати та навчальна стратегія курсу. Дається розгорнутий […]
Навчально-методичний посібник «Інвалідність та суспільство»
За останнє десятиріччя соціальна політика багатьох європейських країн стосовно осіб з інвалідністю зазнала суттєвих змін. Ставлення до цієї соціальної групи людей, як до пацієнтів, якими необхідно лише опікуватися, і які не можуть долучатися до активного суспільного життя, змінилося на ставлення до них, як до повноправних членів суспільства, що мають рівні права з іншими громадянами країни. […]
Збереження та зміцнення здоров’я у закладах середньої освіти: публікація та інформаційні матеріали для освітян
У публікації «Нова українська школа: простір здоров’я. Збереження та зміцнення здоров’я у закладах загальної середньої освіти» представлені ключові напрацювання освітнього компоненту спільного проекту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) та Міністерства освіти і науки України (МОН) «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні», реалізованого Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки […]
Дистанційні курси Центру громадського здоров’я України: змістовно та безкоштовно
Онлайн-курси Центру громадського здоров’я України розраховані на медичних та соціальних працівників, психологів, а також усіх, хто хоче дізнатися більше про новітні медичні практики. Після успішного завершення курсів надається сертифікат, який є підставою для нарахування балів безперервного професійного розвитку. Навчання та отримання сертифікатів є безкоштовним. Доступні такі курси: ВІЛ: Профілактика передачі ВІЛ від матері до дитини […]
Буклет «Здорова їжа»: поради батькам та підліткам
Збалансоване харчування важливе для фізичного та розумового розвитку дитини. Вживання правильних продуктів допомагає підтримувати оптимальну вагу, запобігає ризику виникнення цукрового діабету та хвороб серцево-судинної системи. У поєднанні із активним способом життя, воно сприяє збереженню здоров’я – у дитинстві та майбутньому. Якщо людина багато їсть, вживає продукти із великою кількістю калорій, але мало рухається, виникає енергетичний дисбаланс – організм споживає більше, ніж […]
Буклет «Рух для здоров’я»: поради підліткам і батькам
Рух та фізична активність – потрібні для розвитку та здоров’я дитини. Батьки можуть допомогти дитині зробити рух та заняття спортом щоденною звичкою. Особливої уваги потребують підлітки: низький рівень рухової та фізичної активності в підлітковому віці збільшує ризик надмірної ваги та ожиріння, що у майбутньому може призвести до розвитку цукрового діабету, серцево-судинних захворювань, та негативно впливати на психічний стан та здоров’я дитини. Буклет […]
Буклет «Небезпечні звички: як уникати ризиків» – поради підліткам та батькам
Підлітки прагнуть самостійності та віддаляються від батьків. На їхню поведінку, уподобання та самооцінку сильно впливають однолітки. Вони активно освоюють світ, досліджують свої власні можливості, експериментують, самостверджуються, і часто – ризикують. Надмірна опіка та заборони заважають дітям ставати самостійними, відповідальними. Така дитина ризикує стати жертвою маніпуляцій чи зловживань, не зможе чинити опір у відповідь на тиск оточення. Проте відсутність контролю і надання повної свободи дій […]