Буклет «Чи розумієш ти мене?»
Проект «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» реалізовано Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» і Фонду Відкритого суспільства. Проект «Створення мережі REYN – Рома ранні роки» підтримується Міжнародною Асоціацією «Крок за кроком» (ISSA), Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за сприяння Ромської Програмної […]
Буклет “Як бідність впливає на дітей?”
Посібник «Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи НУШ»
Видання містить опис ключових ідей, інструментів і ресурсів концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ), а також висновки зовнішньої оцінки результатів її пілотування у 14 навчальних закладах Донецької і Луганської областей. Модель БДДШ базується на системі показників, за якими здійснюється оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти, визначення його сильних і слабких сторін, комплексне […]
Буклет “Вкладайте у компетентних педагогів”
Конкурс спікерів для сесій Конференції для та про підлітків «Віртуально про реальне» завершується 10 липня!
10 липня завершується конкурс спікерів для проведення сесій Конференції для та про підлітків «Віртуально про реальне». Ще є час приєднатись та заповнити анкету за цим посиланням: https://bit.ly/MARA2020_speakers Категорії сесій: Розвиток навичок та компетенцій підлітків Психічне здоров’я Сексуально-репродуктивне здоров’я та права Підлітки в конфлікті з законом Онлайн безпека і медійна грамотність Захист прав та законодавчі питання […]
15 вебінарів серії «Соціальні послуги та права дитини в ОТГ»
У рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді» Партнерство «Кожній дитині» провело серію вебінарів «Соціальні послуги та права дитини в ОТГ». Серія вебінарів тривала вісім місяців, а до участі у серії зареєструвалися більше тисячі учасників. Всі вебінари доступні до перегляду у записі: Вебінар 1 «Інтегровані соціальні послуги: концепція та юридичні аспекти» Вебінар 2 «Повноваження ОТГ з питань забезпечення […]
ЛГБТ-підлітки та ВІЛ: як подолати стигму та де шукати допомогу
ЛГБТ-підлітки, які живуть з ВІЛ-інфекцією, потерпають від подвійної дискримінації та стигматизації з боку суспільства через стереотипи. Адже більшість усе ще вважає ВІЛ хворобою маргіналізованих груп, а також скептично сприймає і сам факт існування ЛГБТ-підлітків, бо діти, мовляв, не можуть визначати свою сексуальну орієнтацію. До того ж набутий ВІЛ-статус у підлітків може означати, що вони практикували […]
Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти (навчально-методичний посібник)
Навчально-методичний посібник присвячено висвітленню сутності та показників профілактики насильства в освітньому середовищі, методів його дослідження та умов створення безпечного освітнього простору. Програма складається з теоретичного матеріалу та практичної складової. Публікація призначена керівним та педагогічним працівникам освітніх організацій, викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичним психологам, а також усім, хто цікавиться проблемами створення безпечного освітнього середовища. Схвалено для використання в закладах […]
Підсумковий вебінар проекту Cпільно на тему «Участь громади у підтримці дітей, молоді та сімей»
У рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді» та серії вебінарів «Соціальні послуги та права дитини в ОТГ» 30 червня 2020 року відбувся останній вебінар на тему «Участь громади у підтримці дітей, молоді та сімей». Спікери вебінару: Василина Дибайло, директорка Партнерства «Кожній дитині», експертка проєкту «Спільно» Тетяна Муравель, речниця програми «Добрий сусід», Львівська освітня фундація Катерина Снісаренко, менеджерка […]
Інноваційна модель подолання ВІЛ серед ЧСЧ. ТОЧКА ОПОРИ – 2016
Україна лідирує у поширені ВІЛ серед країн східної Європи та Азії. На початок 2015 року Україна посідала друге місце за чисельністю ВІЛ-інфікованих із показником 19% від загальної чисельності ВІЛ-інфікованих даного регіону [1]. В 2008 році в Україні відбулася зміна домінуючих шляхів передачі збудника ВІЛ-інфекції – зі штучного парентерального, при вживанні ін’єкційних наркотиків, на статевий. Відповідна тенденція збільшила епідеміологічну значимість […]