Проект «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» реалізовано Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» і Фонду Відкритого суспільства. Проект «Створення мережі REYN – Рома ранні роки» підтримується Міжнародною Асоціацією «Крок за кроком» (ISSA), Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за сприяння Ромської Програмної […]

Видання містить опис ключових ідей, інструментів і ресурсів концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ), а також висновки зовнішньої оцінки результатів її пілотування у 14 навчальних закладах Донецької і Луганської областей. Модель БДДШ базується на системі показників, за якими здійснюється оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти, визначення його сильних і слабких сторін, комплексне […]

10 липня завершується конкурс спікерів для проведення сесій Конференції для та про підлітків «Віртуально про реальне». Ще є час приєднатись та заповнити анкету за цим посиланням: https://bit.ly/MARA2020_speakers Категорії сесій: Розвиток навичок та компетенцій підлітків Психічне здоров’я Сексуально-репродуктивне здоров’я та права Підлітки в конфлікті з законом Онлайн безпека і медійна грамотність Захист прав та законодавчі питання […]

У рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді» Партнерство «Кожній дитині» провело серію вебінарів «Соціальні послуги та права дитини в ОТГ». Серія вебінарів тривала вісім місяців, а до участі у серії зареєструвалися більше тисячі учасників. Всі вебінари доступні до перегляду у записі: Вебінар 1 «Інтегровані соціальні послуги: концепція та юридичні аспекти» Вебінар 2 «Повноваження ОТГ з питань забезпечення […]

ЛГБТ-підлітки, які живуть з ВІЛ-інфекцією, потерпають від подвійної дискримінації та стигматизації з боку суспільства через стереотипи. Адже більшість усе ще вважає ВІЛ хворобою маргіналізованих груп, а також скептично сприймає і сам факт існування ЛГБТ-підлітків, бо діти, мовляв, не можуть визначати свою сексуальну орієнтацію. До того ж набутий ВІЛ-статус у підлітків може означати, що вони практикували […]

  Навчально-методичний посібник присвячено висвітленню сутності та показників профілактики насильства в освітньому середовищі, методів його дослідження та умов створення безпечного освітнього простору. Програма складається з теоретичного матеріалу та практичної складової. Публікація призначена керівним та педагогічним працівникам освітніх організацій, викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичним психологам, а також усім, хто цікавиться проблемами створення безпечного освітнього середовища. Схвалено для використання в закладах […]