Навчально-методичний посібник «Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання»
Зміст посібника складають науково-теоретичні та методичні матеріали до курсу «Вступ до інклюзивної освіти». Особлива увага приділяється: концептуальним засадам інклюзивної освіти практичним аспектам її впровадження на теренах України питанням надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами Призначається для викладачів і слухачів курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, студентів і викладачів вищих навчальних закладів, науковців, […]
Навчально-методичний посібник «Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами»(2010)
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах: Книга 1. Інклюзивна освіта: вибір батьків Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Книга 2. Дитина із затримкою психічного розвитку Сак Т.В., Марчук Т.Ф., Прохоренко Л.І. Книга 3. Дитина із порушенням слуху Литовченко С.В., Борщевська Л.С., Жук В.В. Книга 4. Дитина із порушенням зору Вавіна […]
COVID-19: Серія тематичних інформаційних постерів для батьків
Серія тематичних постерів розроблена Parenting for Lifelong Health разом із WHO, UNICEF, UNODC, CDC, Global Partnership to End Violence та World Without Orphans і вже доступна на 90 мовах. Розробники з оксфордської команди кажуть, що зазвичай узгодження таких ініціатив триває близько двох років, але в цьому випадку світ стикнувся з глобальною кризою, яка вимагала негайних дій. Наразі […]
Посібник «Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі»
Практичний посібник «Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі» ґрунту єть ся на матеріалах досліджень інклюзивної проблематики та демонструє, яким чином наведені наукові висновки можна втілювати на рівні повсякденної практики для вдосконалення інклюзивного навчального процесу. В посібнику запропоновані чіткі та практично-орієнтовані стратегії організації інклюзивного навчання, підкріплені конкретними прикладами, що ілюструють способи перенесення запропонованих підходів на реалії […]
Посібник «Планування спрямоване на кожного учня»
Посібник «Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів» – адресований педагогам та іншим членам команд підтримки. Викладений у ньому матеріал про основи процесу планування для допоможе враховувати й відповідати на широкий діапазон особливих навчальних потреб кожного учня упродовж їхнього шкільного шляху.
Українсько-канадський проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні»
Українсько-канадський проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливим потребами в Україні» ґрунтується на партнерстві освітніх, урядових і громадських організацій, які об’єднують свої зусилля заради розбудови інклюзивної моделі освіти в Україні, в основі якої лежить соціальний підхід, гендерна рівність, передача знань та дотримання прав людей з наголосом на освітні питання. Метою проекту є змінення ставлення уряду, […]
Навчальний посібник «Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми»
Посібник підготовлено в рамках проекту «Розробка посібника із соціальної роботи з вразливими сім’ями і дітьми», що впроваджувався Міжнародною благодійною організацією «Партнерство «Кожній дитині» за фінансової підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. У Частині першій посібника розкривається сутність основних принципів функціонування сучасної моделі соціальної роботи в громаді, а саме: сімейно орієнтований підхід, партнерство, інтеграція […]
Навчальний курс та методичний посібник «Лідерство та інклюзивна освіта»
У посібнику вміщено теоретичні та навчально-методичні матеріали до курсу «Лідерство та інклюзивна освіта». Особлива увага приділяється методологічній основі лідерства, практичним аспектам управління загальноосвітнім навчальним закладом, де впроваджується інклюзивна форма навчання. Посібник адресовано викладачам та слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, науково-педагогічним працівникам, керівникам закладів загальної та […]
Навчально-методичний посібник «Інклюзивна школа: особливості організації та управління»
Навчально-методичний посібник висвітлює особливості організації та управління інклюзивною школою, відомості щодо становлення міжнародної та вітчизняної моделі інклюзивної освіти, зарубіжний досвід та практичні поради стосовно адаптації та модифікації навчального середовища, налагодження співпраці між школою і батьками, школою і фахівцями для забезпечення потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вперше подано рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища […]
Посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі»
У навчально-методичному комплексі представлено навчальну програму курсу «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі» та науково-методичний посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі». Зміст програми розроблено на модульній основі. У пояснювальній записці подається мета, завдання, очікувані навчальні результати та навчальна стратегія курсу. Дається розгорнутий […]


