Буклет “Як бідність впливає на дітей?”
Посібник «Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи НУШ»
Видання містить опис ключових ідей, інструментів і ресурсів концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ), а також висновки зовнішньої оцінки результатів її пілотування у 14 навчальних закладах Донецької і Луганської областей. Модель БДДШ базується на системі показників, за якими здійснюється оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти, визначення його сильних і слабких сторін, комплексне […]
Буклет “Вкладайте у компетентних педагогів”
Вебінар Марини Діденко «Доступність медичного закладу для ЛГБТ-пацієнтів»
29 червня відбувся вебінар психологині Марини Діденко на тему «Доступність медичного закладу для ЛГБТ-пацієнтів». Говорили про: найрозповсюдженіші міфи і факти про ЛГБТ; принципи роботи з ЛГБТ-людьми; психологічні проблеми, з якими найчастіше звертаються представники ЛГБТ-спільноти; специфічні медичні запити ЛГБТ-людей; що може зробити медичний заклад або конкурентний фахівець для того, щоб стати «дружніми» до ЛГБТ спільноти; тестування на ВІЛ як конкурентна […]
Опитування Європейського офісу Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо участі молоді у формуванні здорового способу життя
ГО “Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка” від імені Всесвітньої організації охорони здоров’я проводить опитування серед молодих людей, щоб їх думки та погляди було враховано при формуванні стратегії з питань здоров’я дітей та підлітків. Це стратегія, над якою наразі працює Європейський офіс Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) і яка сприятиме покращенню здоров’я та благополуччя молодих […]
Довідник «Створюємо онлайн-простір разом з дітьми» від проєкту #stop_sexтинг
Секстинг, онлайн-грумінг та сексторшен – найбільш поширені сексуальні ризики, з якими можуть зіткнутися діти в Інтернеті. Сьогодні цифрове середовище – частина нашого буденного життя, і вміти використовувати гаджети та Інтернет так само важливо, як вміти переходити дорогу. Аби допомогти батькам навчити своїх дітей безпечній поведінці в мережі, освітній проєкт #stop_sexтинг випустив довідник “Створюємо онлайн-простір разом з дітьми”. В онлайн-довіднику […]
Куріння які і раніше залишається однією з основних загроз здоров’ю дітей і підлітків – дані нового звіту ВООЗ
Результати останнього дослідження поведінки дітей шкільного віку по відношенню до здоров’я (HBSC), присвяченого питанням здоров’я і благополуччя підлітків, показали, що рівні поширеності куріння сигарет в цій групі досягли загрозливо високого рівня, особливо серед 15-річних. У цій віковій групі 15% підлітків повідомляють про те, що за останні 30 днів вони викурили як мінімум одну сигарету, і […]
15 вебінарів курсу ЮНІСЕФ «Як забезпечити активну участь дітей та молоді у житті громади?»
Серія вебінарів курсу для фасилітаторів «Як забезпечити активну участь дітей та молоді у житті громади?» відбувся в січні-квітні 2020 року за ініціативи ЮНІСЕФ. Серія з 15 вебінарів містить досвід експертів та практиків України, які мають досвід реалізації найкращих дитячих та молодіжних ініціатив в Україні. Вебінари розкривають питання молодіжної стратегії України, ефективної комунікації з молоддю, створення та управління […]
«Комунікації з дітьми з інвалідністю» — 15 вебінар курсу ЮНІСЕФ
Заключний, 15-ий вебінар курсу ЮНІСЕФ за темою «Комунікації з дітьми з інвалідністю» відбувся 23 квітня. Про теорію та практику інструментів залучення дітей та молоді з інвалідністю розповідає Наїра Аветисян – керівник секції захисту дітей ЮНІСЕФ. Чорнобривенко Олена, директор центру «Гармонія” (Вінниця) – про практичну роботу центру.
14 вебінар курсу ЮНІСЕФ: «Головні методи партисипації» (16.04.2020)
16 квітня відбувся 14 вебінар курсу ЮНІСЕФ за темою «Головні методи партисипації». Спікер вебінару: Вольдемар Штанге – професор університету Лейфана (Люнебург, Німеччина).